Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.01.2015 21:28 - Разочерование късно вечер
Автор: marusia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 472 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 14.01.2015 21:35


 Днес отново бях разочарована от сивия софийски делничен ден, но реших вместо да се отдам на лоши чувства да напиша едно от моите стихотворения с простите рими, едва сдържащо сложните ми размисли и страсти...

Събуждам се със капчица надежда,

след грозно свършилия ден, 

но ето виждам - живота пак не се подрежда,

страхът пронизва тайно в мен.

Дали пък някой иска нещо да ми каже, 

за сбъркан мой порок,

или пък съдбата гордо ме наказва, 

за някой  ненанучен забравен урок?

И казваш си пак утрото е свято,

заспиваш бавно , търсейки ключа,

сънуваш песента изпята,

за неизпълнената пуста мечта.

Пожарът пламва в моето сърце богато,

усещам как хвърчат искри,

защо душата жива е само когато,

очите виждат моите мечти?

И денем сещам се за спомен,

останал мътен и необяснен,

запълва дупката в душата ми огромна,

отчитайки дълга в простен.

Каква загатка е живота, 

не знаеш що те чака там.

Дали вървиш в обратната посока

или пак си останал сам.

Не спирам да повтарям тази тъжна песен,

до кога ли ще я помня аз?

Ще се усмихна ли на този поглед човечен,

или ще преврна тъгата в бяс?









Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: marusia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 24881
Постинги: 21
Коментари: 7
Гласове: 39
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930